Q-YO Blaster
Se on horisontaalinen Shoot ’Em Up -peli, jossa on omituisia hahmoja, hämmentäviä vihollisia, paljon luoteja ja räjähdyksiä. Astu miniatyyrimaailmaan ja pysäytä uhka. Nauti tylytyksestä aseilla, erikoisvoimilla ja mystisiltä olennoilta saamallasi avulla. Q-YO Blasterissa on yksityiskohtainen, pikselitaideskenaarioilla toteutettu 2D-ympäristö, vaihtelevia vihollisia, vaiheita, voimia, parannuksia ja paljon muuta!