Promenade
Voi ei! Suuri hissi on rikkoutunut, ja sen hammasrattaat on hajallaan ympäri maailmaa. Etsi hammasrattaat liikkumalla maailmassa mustekalasi kanssa ja käyttämällä dynaamisia liikkeitä. Toimi värikkäiden hahmojen kanssa ja ratkaise pulmia. Tutki luolastoja ja kohtaa niissä asustelevia pomoja. Hyödynnä erilaisia esineitä ja niiden ominaisuuksia. Kerää kadonneita hammasrattaita, korjaa Suuri hissi ja avaa uusia kenttiä tässä 3D-tasohyppelyiden suoraan inspiroimassa keräilypelissä.