Lähde matkalle täynnä poikkeavuuksia ja toistoja “Prison Loop”ssa, kiehtovassa pulmapelissä. Jumissa mystisessä aikasilmukassa korkean turvallisuuden vankilassa, tavoitteesi on havaita ympäristön poikkeavuudet ja reagoida, jos jokin kiinnittää huomiosi. Testaa havaintokykysi, kriittinen ajattelusi ja kyky hallita aikaa eduksesi. Tutki tarkasti suunniteltua vankilaa, joka on täynnä piilotettuja salaisuuksia, tunnelmallisia yksityiskohtia ja karmivia visuaaleja. Yritä selviytyä tässä poikkeavuuksia täynnä olevassa paikassa. Selvitä “Prison Loop”n salaisuudet ja pakene loputtomasta kierteestä. Voitko rikkoa kierteen vai jäätkö ikuisesti vangiksi?