Prison Architect PC
Tervetuloa, vankilanjohtajat! Vain maailman armottomin vankilanjohtaja pystyy suitsimaan maailman säälimättömimmät vangit. Suunnittele ja kehitä omanlaisesi rangaistuslaitos Prison Architect -pelissä. Tärkeimmät ominaisuudet: Räätälöidyt rajoitukset: Optimoi vankilaasi voimavaroja kohdistamalla, mutta älä rajoita joukkojen liikehdintää, sillä saatat kohdata tulvan, tulipalon, tappelun tai täysimittaisen mellakan. Investoi ja innovoi: Hanki liittovallan varoja apurahahakemuksilla ja suuntaa varasi sairauksien, jengitoiminnan, oikeusjuttujen ja muiden ongelmien torjumiseen. Määrääjät ja muskeli: Varmista, että vankilasi toimii *enimmäkseen* moraalisesti ja turvallisesti huippuluokan henkilökunnalla, kuten aseistetuilla vartijoilla, psykologeilla, lääkäreillä, asianajajilla ja vasikoilla. Aikataulutetut arestit: Kunkin vangin rikostausta edellyttää mukautettuja hoito-ohjelmia, työaikatauluja ja kuntoutustyöpajoja. Suin päin sulkutilaan: Kokeile suurten panosten pakoa omasta Supermax-vankilastasi Escape Mode -pakotilassa tai testaa jotakin 12 000:sta pelaajien luomasta vankilasta Online-verkkopelitilassa. Laajenna vankilaimperiumiasi rajattomasti Sandbox-hiekkalaatikkotilassa.