Pokettohiro
Ryhmä rohkeita sankareita joutuu keräämään Taikakristallin sirpaleet kohdatakseen pahan Mustan Ritarin ja näin estääkseen valtakunnan tuhoutumisen. Valmistaudu tutkimaan valtavaa avointa maailmaa, josta löytyy salaisuuksia ja yllätyksiä jokaisesta nurkasta. Lähde piilotettuihin luolastoihin, solmi ystävyyssuhteita kyläläisten kanssa ja auta heitä ratkaisemaan ongelmiaan, löydä hyödyllisiä esineitä edetäksesi seikkailussasi, vapauta vangitut sankarit ja liitä heidät joukkoosi. Pystyykö nämä pienet sankarit palauttamaan rauhan valtakuntaan? Ominaisuudet: Kuusi erilaista pelattavaa hahmoa, joilla jokaisella on omat ainutlaatuiset kykynsä ja pelityylinsä. Laaja ja monipuolinen maailma, joka on täynnä haasteita ja paljastettavia salaisuuksia. Piilotettuja luolastoja, joissa on eeppisiä pomotaisteluita, jotka koettelevat kykyjäsi. Vangitsevia sivutehtäviä, joissa autat kyläläisiä ja syvennät seikkailuasi. Lukuisia keräilyesineitä kartan eri kolkissa, jotka palkitsevat tarkkaavaisia tutkimusmatkailijoita.