Pocket Witch
Auta pientä noitaa pakenemaan kuolettavasta tyrmästä tässä pikselitaiteella kuvitetussa tasohyppelyssä! Pieni noita on lukittu vankityrmään, joka on täynnä ansoja ja kuolettavia, vaeltavia vihollisia, ja sinun on autettava häntä pakenemaan! Pocket Witch on retro-pikselitaidetyylillä toteutettu, tarkkuutta vaativa tasohyppely, jossa pienen noidan on voitettava sarja aivoja kutkuttavia yhden näytön haasteita estääkseen hänet vanginneen ilkeän velhon juonet. Pikku noita joutuu yhdessä lepakkoystävänsä kanssa hyppäämään ja puhaltamaan puisten piikkejä ja happoaltaiden yli, väistämään lentäviä teriä, välttämään taikahyökkäyksiä ja etsimään avaimia porttien avaamiseen. Tämä noita saattaa olla pieni, mutta sinun avullasi hän voi selättää suurimmat esteet ja paeta vapauteen!