Planet Alpha
PLANET ALPHA – kaunis, vieras maailma täynnä mysteereitä ja vaaroja. Sinun on valjastettava yön ja päivän voima, kun kamppailet selviytymisestä heltymättömien vihollisten jahtaamana. Avainominaisuudet: Haaksirikkoutuneena vieraassa maailmassa… Heräät kummallisesta, vieraasta maailmasta. Yksin, loukkaantuneena ja oman onnesi nojassa lähdet tutkimaan uutta maata ja kuljet kauniissa, monipuolisissa maastoissa pysyäksesi hengissä. Päivän ja yön voima PLANET ALPHAN maailmaan vaikuttaa auringon kulku ja edetessäsi havaitset ainutlaatuisen kyvyn – pystyt muokkaamaan kellonaikaa ja käyttämään sitä eduksesi. Selvitä PLANET ALPHAN mysteerit Tutki ainutlaatuista maailmaa ja kokoa tarinasi. Mitä löydät PLANET ALPHALTA?