Pity Pit
Kaiva tuhosi! Proseduaalinen 2D-tasohyppely siirtyy pystysuuntaan kun kaivat ja räjäytät tiesi alaspäin! Tässä pelissä olet Oratio, kääpiö joka nauttii kaivoksissa hengailusta rakkaan vaimonsa kanssa, kunnes eräänä päivänä demoni läheisestä kuilusta kaappaa rakkaasi ja vie hänet mukanaan! Nyt taistelet siis aikaa ja kaivoksia vastaan saadaksesi hänet takaisin. Saatko pelastettua Gwendolinen Devil Johnssonilta?