Petoons Party
Valmistaudu uskomattomaan seikkailuun! Petoonit tarvitsevat apuasi kohdatessaan pahan Kitran! Leiki Petoonien kanssa, joka on ystävällinen tutkimusmatkailijaryhmä ja taistele Kitraa ja Muhleja vastaan suojataksesi Kimeran saaren ja maagisen avaimen, joka antaa elinvoiman Petoonimaailmalle. Petoonijuhla on juhlapeli, joka on täynnä hauskoja mini-pelejä, nautittavaksi perheen ja ystävien kanssa. Pelaa yksin tai ystävien kanssa, jopa 4 pelaajaa samanaikaisesti. Pelissä on intuitiivinen ja helppokäyttöinen ohjausjärjestelmä, joka on mukautettu kaikille ikäryhmille ja yhdistää korkealaatuisen grafiikan ja hauskat animaatiot viihdyttävällä ja jaetulla pelikokemuksella pitäen koko perheen pelaamassa yhdessä Liity Petooneihin ja pelasta maagisten saarten maailma!