Persona 6
Roolipelien tarinankerronnan sukupolven määrittänyttä Persona-sarjaa on myyty yli 30 miljoonaa kappaletta ympäri maailman. Nyt vuosia kestänyt odotus päättyy, kun seuraava osa vihdoin paljastetaan. Persona 6 yhdistää sarjan parhaat palat uudessa rohkeassa tarinassa. Sarjalle ominainen sydämellinen arki ja kiihkeä yliluonnollinen seikkailu palaavat täysin uuden, itsenäisen tarinan ja uusien hahmojen myötä. Olitpa pelannut Persona-sarjaa alusta alkaen tai tutustut siihen ensimmäistä kertaa, kuulut tänne. Päästä Personasi valloilleen. Muodosta ikuisia siteitä. Herätä Persona-voimasi, sisäisen minuutesi ilmentymä, ja löydä muita, joilla on tämä poikkeuksellinen kyky. Jokainen vaalimasi ystävyyssuhde vahvistaa sinua. Jokaisesta muodostamastasi siteestä syntyy ase pimeyden voimia vastaan. Elä kahta elämää nykypäivän Japanissa. Sopeudu kouluelämän arkeen ja muodosta ystävyyksiä, etsi rakkautta ja vaali tärkeitä muistoja. Tuttujen katujen ja hiljaisten naapurustojen alla piilee jotain synkempää: omituisia huhuja, levottomuutta herättäviä kauhutarinoita ja yliluonnollisia tapahtumia, jotka vain sinä voit kohdata yhdessä läheisten liittolaistesi kanssa. Etkö ole aiemmin pelannut sarjan pelejä? Lue lisää matkasta. Persona-sarjalla on yli 30 vuoden historia, mutta jokainen peli kertoo itsenäisen tarinan. Aiempiin osiin ei siis tarvitse palata! Vuoden 1996 alussa Shin Megami Tensei -sarjan oheispelinä julkaistun Revelations: Persona -pelin myötä Personasta on muodostunut ATLUS-pelistudion lippulaivaroolipelisarja. Persona 6 tarjoaa uusille pelaajille täydellisen lähtökohdan yhteen pelimaailman rakastetuimmista sarjoista sekä kiehtovan ja syvällisen uuden mysteerin peliä jo pitkään odottaneille.