Persephone
Persefonen täydellinen versio on nyt saatavana! Yli 100 tasoa 10 luvussa. Persefonen, Demeterin ja Hadesin 3 tarinaa ja paljon muuta löydettävää! Persephone on pulmapeli joka tutkiskelee seuraavaa mahdollisuutta: mitä jos kuolema ei olekaan lopullista, vaan se onkin avain arvoitusten ratkaisemiseen? Sinun tulee valita missä, milloin, ja miten aiot kuolla jotta pääset edistymään pelissä. Tutustu yli 100 pulmaan, yli viidessä eri ympäristössä. Jokaisella pulmalla on oma ainutlaatuinen mekanisminsa. Siirry tähän taianomaiseen maailmaan jota rikastuttavat kauniit grafiikat ja kiehtova musiikki.