Peglin
Lohikäärmeet ovat iskeneet tappeja ja varastaneet kaiken kultasi niin kauan kuin jaksat muistaa. Riittää jo. On aika lähteä seikkailemaan metsään, valloittaa linnoitus ja tunkeutua lohikäärmeiden kodin sydämeen – ota takaisin kaikki sinulta anastettu ja opeta lohikäärmeille hieman tapoja! Peglin on roguenkaltainen Pachinko-peli; taistele vihollisia vastaan keräämällä erikoispalloja ja lyömällä tappeja aiheuttaaksesi vihollisillesi vahinkoa. Viholliset ovat haastavia ja mikäli sinut päihitetään, pelikertasi päättyy. Mutta sinulla on erikoisefektejä luovia, tehokkaita taikapalloja ja uskomattomia reliikkejä, jotka vaikuttavat sekä vihollisiisi että sinuun ja jopa ympäröiviin fysiikan lakeihin. Niiden avulla voit päihittää vihollisesi. Tässä ainutlaatuisessa vuoropohjaisessa roolipelissä voit selviytyä ainoastaan tähtäämällä tarkasti! Ominaisuudet: * Kerää ja päivitä tehokkaita palloja ja reliikkejä päihittääksesi hirviöitä ja päävihollisia jotka seisovat voittosi tiellä. * Taistele vihollisia vastaan Pachinko-pelin kaltaisella pelimekaniikalla – lyö useampia tappeja aiheuttaaksesi enemmän vahinkoa. Käytä erilaisia taikajuomia ja pommeja viisaasti. * Tutkimasi kartta on jokaisella kerralla erilainen ja sisältää erilaisia palloja, vihollisia ja yllätyksiä.