Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition
Pathfinder: Kingmaker – Definitive Edition on huikea RPG-yksinpelielämys, joka perustuu ylistettyyn Pathfinder-sarjaan. Tutki ja valloita Golarionin varastettuja maita maailmassa, joka pursuaa historiaa, mystiikkaa ja konflikteja tosiaikaisina tai haluttaessa vuoropohjaisina taisteluina. Definitive Edition sisältää peruspelin, uusia ominaisuuksia sekä 6 laajennuspakettia.