Parcel Corps
Liiraa New Islandin aurinkoisille kaduille, joilla kolme pyörälähettifirmaa kilpailee kaupungin suurimman ja tuottoisamman yrityksen tittelistä. Valitse puolesi, tartu ohjaustankoon ja lähde kaksipyöräisten kamppailuun markkinaosuudesta, maineesta ja kohtuullisista tuloista. Rehellinen taistelu toimeentulosta joutuu nopeasti uhatuksi, kun öljynetsintäyhtiö Polar Petroleum PLC:n toimitusjohtaja Rich Villainé saapuu kaupunkiin. Villainén poliittiset tavoitteet asettavat hänet törmäyskurssille New Islandin polkupyörälähettien kanssa. Kun hänen mielipuolisen suunnitelmansa yksityiskohdat selviävät, sinun, oi nöyrä pelaaja, tehtäväsi *tarkastelee muistiinpanoja* on pelastaa maailma! Samalla toimitat herkullista ruokaa, arvokkaita paketteja ja arkaluontoisia asiakirjoja alle 33 minuutissa... Värikäs, tyylitelty kaupunki tutkittavaksi Kisaa New Islandin kahdeksassa suuressa kentässä, jossa on niin puistoalueita rauhallisine kumpuilevine polkuineen, Vanhankaupungin mukulakivikadut, Factory Districtin vesireitit kuin Financial Districtin korkeat pilvenpiirtäjät. Etsi kaikkialta uusia reittejä ja oikoteitä ja kehity kaupungin nopeimmaksi lähetiksi! Vapaata pyöräilyä Lennä ilmassa hyppäämällä kattorampeilta, liu'u nivelbussien alta, uhmaa painovoimaa ajamalla seiniä pitkin ja grindaa lähes mitä tahansa näkemääsi kaidetta. Nopeuta toimitusta täyttämällä erikoismittaria suorittamalla upeita temppuja ja syöksymällä sitten järjetöntä vauhtia eteenpäin. Omalaatuinen hahmokaarti Tapaa 30 omalaatuista yrittäjää ja turvaa heidän liiketoimensa erilaisia tehtäviä suorittamalla. Kuljeta tulisia siipiä salamannopeasti Las Aves Hermanasille, sekoita pirtelöitä tekemällä temppuja Milky Boysille, läiski The Daily Tatterin julisteita seinille... kunhan vaan muistat, että kävi mitä kävi, asiakas on aina oikeassa! Ota voitto hirmuvallasta! Lähde matkalle, jossa pannaan halvalla keikkataloutta, mediavaikuttajia, yritysjättejä ja paljon muuta! Tehtäväsi on pelastaa maailma paketti kerrallaan sekä kukistaa kummallinen roisto ja hirmuhallitus.