Paradox Error
Mukaudu häiriöihin ja selviydy jatkuvasti muuttuvassa digitaalisessa maailmassa! Paradox Error ottaa surrealistisen lähestymistavan sivustavieritettäviin tasohyppelyihin ja yhdistää minimalistisen, mustavalkoisen ulkoasun itsetietoiseen, neljännen seinän rikkovaan kenttäsuunnitteluun. Häiriöitä sovelletaan tietoisesta ja näin pelaaja voi huijata kuolemaa, avata uusia alueita virheitä hyödyntämällä tai hyppäämällä käyttöliittymän elementeistä ikään kuin ne olisivat osa kenttää. Päävalikko toimii uudelleensyntymiskeskuksena, kohdistimet saattavat näyttäytyä joko vihollisina tai avuliaina ohjeina, graafiset virheet peittävät osan näytöstä ja pelaajan hahmo räjähtää piksleleiksi kuollessaan. Selviytyäksesi sinun täytyy nopeasti tunnistaa mitkä ruudun alueet pystyt saavuttamaan, mihin pikseleihin pystyt koskemaan ja mitkä ovat vain osa pelin taustataidetta. Mukaudu perspektiivin vaihteluihin ja häiriöesineiden vaatimaan lähempään tarkasteluun pystyäksesi etenemään pelissä. Pohjimmiltaan Paradox Error on jatkuvasti muuttuva, ympäristöä hyödyntävä suuri pulma jossa tulet varmasti kuolemaan toistuvasti, mutta juuri virheitä tekemällä opit uutta ja löydät lopulta tiesi voittoon. Tässä yritykseen ja erehdykseen perustuvassa, erittäin vaikeassa mutta reilussa pelissä päättäväisyys palkitaan.