Orbals
Värikkäässä ja taianomaisessa Orbalian kuningaskunnassa Mojon löytäminen on se, mikä erottaa elämän ja kuoleman toisistaan! Neljä urheaa Orbalia ovat ottaneet tehtäväkseen tyrannin tavoin toimivan Lohikäärmekuninkaan kukistamisen. Heidän tulee kieriä ja murskata avoimeksi tiensä läpi 100 hankalan tason avaten matkallaan toinen toistaan parempia taitoja käytettäväksi. Vain yhteen hiileen puhaltamalla voivat he ratkaista kaikki tehtävät ja pelastaa Orbalian!