Operation: Polygon Storm
Ryhdy mestarikenraaliksi. Kokoa armeijasi strategisesti ainutlaatuisten yksiköiden ja kykyjen valikoimasta ja lähetä ne vauhdikkaisiin taisteluihin. Seuraa suunnitelmasi toteutumista, mukaudu kehittyvään taisteluun ja tee kaikki ilman mikromanagerointia. Suunnittele, käytä ja päivitä haluamaasi armeijaa Yhdistele yksiköitä jalkaväen ja panssareiden valikoimasta ja käytä tykistön ja ilmavoimien tukea vallataksesi vihollisen tukikohdan ja torjuaksesi vastahyökkäykset. Hyödynnä useita päivityspuita jokaiselle yksikölle ja avaa lisäkykyjä, joilla hienosäädät armeijaasi. Minimaalinen mikrohallinta Ei tarvitse rakentaa tukikohtaa tai kerätä lisäresursseja. Keskity taisteluun, kun joukkosi voivat itsenäisesti edetä, hyökätä ja suojautua. Tartu tarvittaessa ohjaksiin ja hallitse tilannetta, kun joukkosi noudattavat joko yleissuunnitelmaasi tai suoria käskyjäsi. Laadi strategioita, reagoi ja mukaudu Tasapainottele resursseja valitessasi jokaiseen tehtävään sopivan armeijan koostumuksen. Syvä ja monitahoinen taistelujärjestelmä tarkoittaa, että sinun on etulyöntiaseman saadaksesi reagoitava nopeasti, valittava oikea yhdistelmä sotilaita ja Killstreak-palkintoja ja hyödynnettävä yksiköiden synergioita. Tuhoutuvat taistelukentät Todella tuhoutuvat ympäristöt, suojat, räsynukkefysiikat ja ripaus verta ja suolenpätkiä herättävät taistelukentän eloon.