One Hand Clapping
One Hand Clapping on laulu 2D-tasohyppely. Ratkaise arvoituksia laulamalla tai hyräilemällä mikrofoniin ja löydä luottamuksesi äänesi voimaan, kun se muuttaa ympäröivää maailmaa. Yhden käden taputus on rentouttava, inspiroiva palapelin tasohyppely, joka keskittyy lauluäänen edistymiseen eloisassa maailmassa. Luo luottamusta ääneesi, kun käytät melodiaa, rytmiä ja harmoniaa työkaluina. Ei kiirettä. Sinulla ei ole mitään menetettävää eikä sinua rangaista virheestä. Tapaa rakastettavia hahmoja, jotka auttavat sinua ja kannustavat sinua ja inspiroivat itsensä ilmaisemiseen ilman painostusta. Sinun ei tarvitse olla vokalisti ihmelapsi nauttiaksesi yhden käden taputuksesta. Voita vain epäilyksesi, taistele hiljaisuutta vastaan ja laula kappaleesi. Liitä vain mikrofoni ja olet valmis!