One Gun Guy
One Gun Guy on suoraviivainen, simppeli toiminnallinen tasohyppely, yksi valtava taso täynnä pelaajien päivityksiä, torjuttavia vaaroja, tuhottavia vihollisia ja boss tapettavaksi. Kun olet päihittänyt perusvaikeustason, ota haaste vastaan ja päihitä tämän tasohyppelyn vaikein taso!