Olija
Olija kertoo miehestä nimeltä Faraday, joka haaksirikkoutuu salaperäisen Terraphagen rannikolle. Legendaarisella harppuunalla aseistautuneena hän ja muut haaksirikkoiset yrittävät päästä pois tästä vihamielisestä maasta ja takaisin koteihinsa. Seikkailu sisältää tutkimista, tarinankerrontaa ja veitsenterävää taistelua. Pelaaja tutustuu outoon maailmaan ja sen asukkaisiin, kuten arvoitukselliseen Olija-nimiseen naiseen, johon Faraday kiintyy ajan mittaan. Miekkasankareiden ja elokuvamaisten seikkailupelien inspiroima Olija on tarina tuntemattomien vastusten kohtaamisesta.