O.W.L Projekt
Opasta nuorukainen pakoon tässä isometrisiin maisemiin sijoittuvassa pulmapelissä! Valmistaudu arvoitukselliseen ja haastavaan seikkailuun 3D-tyylisessä O.W.L Projekt -pulmapelissä, joka testaa mieltäsi ja logiikkataitojasi. Tehtävänäsi on kohdata salaperäisessä kokeessa valmistetun nuoren Elysionin roolissa arvoitukselliset Watchersit matkalla pakoon ja paljastamaan salaisuuksia. Elysion voi tehokkaan taivasauman avulla siirtää esineitä ja voittaa esteitä, mikä tarjoaa ainutlaatuisen ja mukaansatempaavan pelikokemuksen. Läpäise 50 huolellisesti suunniteltua tasoa siirtelemällä palikoita, vetämällä tasoja, löytämällä salaisia käytäviä ja kiipeämällä tikkaita pyörivissä dioraamoissa. Peliin lisättävät mekaniikat kasvattavat vähitellen pelin vaikeusastetta!