Nutjitsu
Oravan kidassa! Haasta kitsune-samurai, joka on varastanut klaanisi pyhät tammenterhot. Hiivi kauniisti käsinpiirretyissä maisemissa, torju vartijoiden vangitsemisyritykset ja nappaa voitto (ja tammenterhot) vihollisiltasi. Valppaat ketut seuraavat äänettömiä askeleitasi hajun perusteella. Pysy niiden edellä tai pakene ninjavarusteidesi avulla. Päihitä viholliset käyttämällä savupommeja, ninjanopeutta, varjoklooneja, jäädytyspommeja ja liekkiverhoja. Hio taitojasi ninjatehtävissä tai harjaannuta kestävyyttä selviytymistilassa. Hämmennä vihollisia 15 kartalla, saavuta 25 tasoa ja menesty viidellä vaikeustasolla. Opi Nutjitsun salat! Tuetut kielet: englanti, ranska, italia, saksa, espanja, portugali, korea, japani, yksinkertaistettu kiina ja perinteinen kiina.