Nocturnal
Enduring Flamen muinainen sotilas, vapauta saaresi synkältä usvalta selvittämällä, mitä veljillesi tapahtui. Salaperäinen usva peittää saarta ja jahtaa sinua heti sinut nähdessään. Matkaa sinne löytääksesi sen lähteen ja pistääksesi sille lopun. Taistelu on haastavaa, ja erilaiset viholliset yrittävät estää sinua pääsemästä päämäärääsi. Pikaläpäisylle on saatavilla eri asetuksia. Voit valita niistä parantaaksesi pikaläpäisyaikaasi.