Neverout
Peli lukitsee sinut huoneeseen eikä päästä pakoon. Selviätkö ja pääsetkö koskaan ulos? Ainoa vaihtoehtosi on päästä seuraavaan huoneeseen, mutta varo, sillä edessä on monia ansoja. Vaella tunteja selvittäen yli 60 kauniisti luotua tasoa. Neverout on salaperäinen pulmapeli. Se asettaa sinut pieneen, klaustrofobiseen huoneeseen, jossa on vain yksi uloskäynti, ja sen ainutlaatuisen mekaniikan avulla jokaisesta seinästä voi tehdä lattian. Varo raskaita esineitä, valtavia piikkejä ja sähköiskuja!