N.E.R.D
Julman kohtalon riepottelemana koko elämäsi revitään riekaleiksi. Kumppanisi siepataan, ja sinä olet seuraavana vuorossa. Tehtävänäsi on taistella ja selviytyä naamioidun mielipuolen kehittämistä kuolettavista huoneista, joissa vastassa on monipuolisia pulmia ja ansoja. Paljasta salaisuuksia, selvitä totuus pala palalta ja kohtaa menneisyys, joka ei suostu pysymään haudattuna. Pääsetkö pakoon… vai tuleeko sinusta osa painajaista?