Motocross-kisojen vauhti hyppysissäsi: uusi MXGP 2021 on viimein saatavilla! Virallinen MXGP-videopeli on valmis näyttämään kyntensä: lisää moottoriin kierroksia ja valmistaudu kaikkien aikojen realistisimpaan moottoripyöräpeliin! URAPELI Kiskaise kypärä päähän ja kaasuta kohti MXGP-mestaruutta. Luo oma tallisi – tai liity johonkin virallisista talleista – ja aloita uusi ura MX2-luokassa. Saavutuksesi vaikuttavat etenemiseesi sekä siihen, millaisia sopimuksia voit solmia tallien ja sponsorien kanssa. REALISMIN JUHLAA MXGP 2021:n realismi on niin huippuunsa viritettyä, että se saa helposti pään pyörälle. Tarjolla on yli 40 kuskia sekä vuoden 2021 MXGP- ja MX2-luokkien pyörät ja tallit, sponsorit, varusteet ja mestaruusradat. Mukana on myös kolme legendaarista rataa aiemmilta kausilta: Ottobiano (Italia), Ernee (Ranska) ja Leon (Meksiko). MXGP 2021 -pelissä tunnet olevasi pyörän selässä – ruudun edessä istumisen sijaan! LISÄÄ HUPIIN OMAT MAUSTEESI Toteuta kisaunelmasi ja päästä mielikuvituksesi valloilleen ratatyökalun avulla: valitse maastotyyppi, laadi rata ja säädä sitten sen jokaista osa-aluetta. Voit myös jakaa kajahtaneet luomuksesi verkossa ja ladata itsellesi muiden pelaajien suunnittelemia ratoja. RAJATTOMASTI MUOKATTAVAA Peli sisältää yli 100 eri valmistajien tarkasti mallinnettua esinettä, joten voit muokata pyöräsi ja kuskisi ulkonäköä lähes loputtomiin. Esittele tyyliäsi radalla ja lisää peliin omaa näyttävyyttäsi! PLAYGROUND 2.0 Upean Playground-pelimuodon avulla voit tutkia uusia paikkoja ja hioa ajotaitojasi. Waypoint-pelimuodossa taas voit luoda oman ajoreittisi asettamalla välietappeja, minkä jälkeen voit haastaa ystäväsi kisaan verkossa. MONINPELI Online-kisat laajentuvat aivan uudella tavalla: voit nyt haastaa kilpakumppanit muokatuilla radoilla ajettaviin vääntöihin. Voit myös luoda ikiomia kisoja ja olla vuorovaikutuksessa muiden pelaajien kanssa Race Director -ajotilassa. Otatko haasteen vastaan?