Mr. Massagy: Mayo Edition
Mr. Massagy: Mayo Edition on kaksi-peliä-yhdessä erityiskokemus, joka on täynnä lihaksia, täriseviä hierontoja sekä majoneesia! Ensimmäinen peli, Mr. Massagy, tarjoaa sinulle ultimaattisen pikadeittailu simulaattorin! Nimesi on Johnny, lihaksikas poikamies, jolla riittää testosteronia. Deittailun maailma on julma ja hieronnan saaminen sitäkin vaikeampaa. Parhaan kaverisi, Australialaisen papukaijan sekä modernin deittisovelluksen kanssa elämäsi on helppoa! Toisaalta tämä Mr. Massagy -versio sisältää pahamaineisen My Name is Mayon, joka kertoo majoneesin dramaattisesta päivittäisestä elämästä sekä identiteettiongelmista…tai jotain siihen suuntaan. Jos koskaan kuvittelit elämäsi tarvitsevan enemmän majoneesia ja hierontaa, olet löytänyt etsimäsi!