Moving Out
Moving Out on ratkiriemukas fysiikkapohjainen muuttosimulaattori, jossa "sohvayhteispeli" saa aivan uuden merkityksen! Oletko valmis luomaan uuden jännittävän uran huonekalubisneksessä? Olet uunituore huonekalujen järjestely- ja uudelleensijoitusteknikko ja tehtävänäsi on suorittaa muuttokeikkoja eri puolilla vilkasta Packmoren kaupunkia. Smooth Moves ei ole ehkä muuttofirmoista suurin ja kaunein, mutta sen ahkerat uurastajat ovat valmiita kaikkein vaarallisimpiin ja oudoimpiin muuttoihin. Kasvata firman liiketoimintaa, värvää värikkäitä uusia hahmoja ja pelasta kaupunkisi huonekaluvaaroilta! Kysyitkö mitä Smooth Moves tarjoaa sinulle? Yhteispeliä! Nauti tarinatilasta pelaamalla itsenäisenä soolourakoitsijana tai lyöttäytymällä yhteen kavereiden kanssa. Jopa neljä pelaajaa voi asettua olohuoneen sohvalle kinaamaan siitä, mikä on paras tapa sohvan kantamiseen pelissä yhteisvoimin. Testaa omat JA kavereidesi taidot! Fysiikkaa! Ovatko ovet ja ikkunat huonekalujen tiellä? Hoida ne tieltäsi fysiikan lakien voimalla! Nosta, heitä ja paukuta tiesi ennätysnopeisiin muuttoihin. Toimintaa! Opettele alan salat koko ajan vaarallisemmiksi ja fantastisimmiksi muuttuvilla muuttokeikoilla. Vuode ei koskaan siirry pisteestä A pisteeseen B suorassa linjassa, joten viskaa koulutusopas nurkkaan ja ryhdy luovaksi! Seikkailuja! Jokainen muuttofirma alkaa pienestä, mutta maineesi kasvaessa saat yhä kiinnostavampia keikkoja. Pääset etenemään uneliaista lähiöistä kiireisille maatiloille, kummitustaloihin, virtuaalitodellisuuteen ja jopa tuonpuoleiseen! Hahmoja! Värvää työntekijöitä värikkäiden ja manuaalisen työhön intohimolla suhtautuvien hahmojen värikkäästä valikoimasta. Avustustila! Oletko aloittelija alalla? Ei huolta! Voit säätää pelin vaikeusasteen itsellesi sopivaksi. Älä aikaile! Kerää kaverisi kokoon ja ala muuttojen mestariksi Moving Outissa!