”Monster Hunter World: Iceborne Master Edition” sisältää sekä pääpelin että massiivisen Iceborn-laajennusosan. Uudet tehtävät, hirviöt, aseet, haarniskat ja tarinat, sekä aivan uusi mestariarvo nostavat hirviöjahdin uudelle tasolle! ”Monster Hunter World: Iceborne Master Editionin” sisältö: - ”Monster Hunter: World” (pääpeli) - ”Monster Hunter World: Iceborne” (laajennusosa)