Lähde eeppiseen Sci-Fi toimintaseikkailuun! Siirrä mielesi MAG:iin ja lähde eeppiseen toimintaseikkailuun tieteisasetuksissa! Yrittäessäsi pelastaa tyttäresi, vielä suurempi uhka ilmestyy... Odota nopeatahtista taistelua ja laajaa tutkimusta, inspiraationa laaja valikoima Metroidvania-klassikoita! Yksityisetsivä M.C. Fox jäljittää vaarallista rikollisjärjestöä nimeltä "The Ascended" tutkimattomilla planeetoilla, jotka näyttävät vangitsevan useiden vahvatahtoisten yksilöiden mieliä ympäri universumia. Ensimmäinen kohtaaminen M.C.:n ja heidän johtajansa välillä vahingoitti M.C.:tä vakavasti, jättäen hänet vammaiseksi ja vangiten hänen tyttärensä Tarynin mielen. Tämä jätti hänelle vain yhden vaihtoehdon: metsästää "The Ascended":n johtajia luotettavan miehistönsä ja robottikehon, MAG: The Mind-Action-Gear, avulla! Pääominaisuudet: - Klassista 2D-toimintaa modernilla vivahteella - Sileää ja nopeatahtista toimintaa kauniilla käsin piirretyillä 16-bittisillä pikseligrafiikoilla, yhdistettynä tunnelmalliseen musiikkiin ja voimakkaisiin ääniefekteihin. - Tutki salaperäisiä planeettoja - Matkusta 4 erilaiseen ja ainutlaatuiseen planeettaan, paljasta niiden salaisuudet ja taistele niiden sisällä olevia vaaroja vastaan. Muista pitää tauko aika ajoin ja keskustella miehistösi kanssa aluksellasi. - Päivitä MAG:iasi - Osta ja löydä erilaisia modeja, aseita ja kykyjä, jotka tuovat monipuolisuutta MAG:isi taistelukykyyn. Monet niistä ovat valinnaisia ja hyvin piilotettuja! - Sukella MindSeize-maailmaan - Seuraa ammattikirjoittajan kirjoittamaa kerrontaa, tapaa laaja joukko ainutlaatuisia hahmoja ja lue laaja logikirja planeetoista ja niiden eläimistä.