Mina & Michi
Päihitä viholliset vuodeaikojen vaihtuessa tässä 2D-tyylillä toteutetussa retropelissä! Liity Minan ja hänen parhaan ystävänsä Michin seuraan heidän matkatessaan vuodenaikojen läpi upean värikkäässä maailmassa, pulmia ratkaisten ja pahiksia haastaen. Yhdessä he saavat selville salaisuuksia, keräävät taikaesineitä ja oppivat erikoistaitoja joiden avulla he pääsevät uusiin paikkoihin. Ohjaa Minaa ja Michiä samanaikaisesti tai pelaa yhdessä ystävän kanssa!