Metrico+
Metrico on kokonaan uusi maailma. Elävä maailma täynnä infografiikkaa, jota sinun valintasi ohjaavat. Jokainen pylväs-, viiva- ja ympyrädiagrammi reagoi toimintaasi. Siinä missä yksi pylväs kasvaa jokaisesta askeleesta, jonka otat vasemmalle, toinen voi pienentyä jokaisen hyppysi myötä. Uusi näkökulma Tehtäväsi on tutkia Metricon maailmaa, analysoida jokaista liikettäsi ja päätellä, mikä auttaa sinua eteenpäin. Tämä itseään ohjaava syötemekaniikka saa sinut huomaamaan asioita, joita et yleensä edes ajattele. Saat tutkittavaksesi 6 ainutlaatuista maailmaa, joista jokainen sisältää uusia haasteita, mekaniikkoja, grafiikkaa ja ääniä, sekä Palmbomenin luomaa musiikkia. Metrico+ on yhdistelmä seikkalua, taitoa, kokeiluja ja ennen kaikkea oman ajattelutapojen haastamista. Metrico kutsuu. Toivottavasti sinulla on, mitä siihen vaaditaan.