METAGAL
Pelaajat joutuvat kyborgityttö "Metan” housuihin, kun tämä yrittää pelastaa luojansa "Tri Rayn" rosvoarmeijan ilkeän johtajan, "Kenraali Creeperin" käsistä!! Asioita pahentaa vielä se, että Creeper kidnappasi Metagalin sisaret ja on muuttanut heidät taistelukyborgeiksi käyttääkseen heidän voimiaan niin, että hän lopultakin pystyy hallitsemaan maailmaa!! Kun muita vaihtoehtoja ei ole, Metan on kohdattava sisarensa, vapautettava heidät ja kopioitava heidän kykynsä, jos hän haluaa pelastaa rakkaansa ja maailman. Mutta vaikka hän läpäiseekin 8 intensiivisen toiminnan vaihetta, jäljellä on yhä viimeinen kohtaaminen Creeperin itsensä kanssa! Ominaisuudet: * Klassinen hyppely- ja ammuntatyylinen pelialusta. * 16-bittinen grafiikka. * 8 tasoa, joistakin kullakin on oma ainutlaatuinen ympäristönsä, yksityiskohtaiset rakenteet erilaiset temput. * 30 vihollistyyppiä, mikä ei sisällä erilaisia päävihollisia. * Tehokkaita uusia aseita, jotka voi hankkia lyömällä jokaisen Gal-päävihollisen. * Paljon salaisia keräilyesineitä, joita voi käyttää hahmojen tehon nostoon. * Pehmeä kuolemanrangaistus "Laitteisto"-järjestelmällä system antaa pelaajalla mahdollisuuden korjata virheensä vähemmällä tuskittelulla. * Vapautettavia hahmoja, joiden kanssa voit pelata ja joista kullakin on omat voimansa ja päivityksensä.