Mechanita
Raivaa tiesi tarkkuustasohyppelypelinä esitettävän, kuljeskelevia robotteja sisältävän steampunk-maailman läpi! Valmistaudu steampunk-teemaiseen seikkailuun Mechanitassa, sivuttain rullaavassa sivuhyppelypelissä, joka on täynnä aivoja treenaavia pikselitaidekohtauksia! Hallitse silmälasipäistä sankaritarta, kun hän selvittää huolellisesti 50 ainutlaatuista tasoa, joiden monimutkaisuus kasvaa asteittain. Juokse, hyppää ja ammu tarkasti yrittäessäsi tavoittaa jokaisen kohtauksen lopussa olevaa ilmalaivaa. Vältä piikkiansat ja kuljeskelevat viholliset, hyppää potkurikäyttöisiin nostureihin, käytä blasteriasi tyrmätäksesi robottivihollisiasi ja hyppää heidän päänsä päälle ulottuaksesi korkeammalle! Hallitsetko tätä upeasti mekanisoitua maailmaa vai joudutko sen kellontarkkojen luomusten uhriksi?