Master Maker 3D Ultimate
Selviydy retrohenkisistä 3D-tasoista tai rakenna omasi tässä 3D toimintatasohyppelyssä, joka sopii kaiken ikäisille pelaajille! Pelaa Master Makerina, nuorena rakentajana, jonka erityisellä bumerangivasaralla voi kerätä esineitä, tuhota laatikoita ja kukistaa vihollisia matkan päästä! Tässä 90-luvun klassikoiden innoittamassa 3D-seikkailussa voit tutkia ja rakentaa vapaasti. Seikkailutilassa on 50 värikästä tasoa, jotka inspiroivat rakennustöitäsi. Liikuta Master Maker lähtöpisteestä kentän lopussa olevalle lipulle hyppäämällä tasanteiden yli, tyrmäämällä vihollisia ja välttämällä ansoja! Sen jälkeen voit Level Creatorilla rakentaa omatekoisia kenttiä haluamallasi tavalla lisäämällä niihin palikoita, kolikoita, piikkejä, tykkejä, puita, koristeita, ramppeja ja paljon muuta! Master Maker 3D Ultimate on teräväpiirtoisella 3D-tyylillä toteutettu low-poly toimintakokemus, josta voi nauttia koko perhe. Pelin uudelleenpeluuarvo on käytännössä rajaton, sillä voit käyttää mielikuvitustasi kenttien luomiseen vielä pitkään sen jälkeen, kun olet päihittänyt pääkentät. Ja jos suoritat seikkailutilan loppuun, saat avattua 350 uutta tasoa, joista voit nauttia milloin tahansa!