株式会社 カプコンKamppailupelit
Sisältää koko Marvel vs. Capcom: Infinite -pelin ja Character Passin. Kahden tarinoita tulvivan universumin eeppinen yhteentörmäys jatkuu Marvel vs. Capcom: Infinitessä, arvostetun taistelupelisarjan seuraavassa osassa. Marvelin ja Capcomin maailmat törmäävät ennennäkemättömällä tavalla, kun tunnetut hahmot lyöttäytyvät yhteen toiminnantäyteisissä pvp-taisteluissa. Ultron Sigma on aloittanut kaiken biologisen elämän tuhoamisen. Sankarit nousevat raunioista, muodostavat uusia liittoumia ja seisovat yhtenä rintamana tätä äärimmäistä uhkaa vastaan, ja heidän ainoa toivonsa ovat kaikkivoimaiset Infinity Stonet.