Maquette
MAQUETTE on ensimmäisen persoonan pulmapeli, jonka maailmassa kaikki rakennukset, kasvit ja esineet ovat samaan aikaan sekä pikkuruisia että valtavan isoja. Tämä on mahdollista, koska MAQUETTE-pelin maailma kietoutuu itsensä ympäri M. C. Escherin kuvien tyyliin. Maailman keskellä tunnet olevasi rakennusten ja muurien yläpuolelle kohoava jättiläinen. Kauempana tunnet itsesi kuitenkin pieneksi, kun kaikki vain kasvaa ja kasvaa, kunnes lopulta maassa olevat halkeamat ovat kuin kanjoneita. Maquettessa tutkit arkisten ongelmien mittakaavoja modernissa rakkaustarinassa, jossa pienimmätkin vaikeudet voivat paisua ylittämättömiksi esteiksi.