Mafia II: Definitive Edition
Tietoja Mafia 2 -pelistä Sisältää pääpelin ja kaikki ladattavat sisällöt. Mafia-rikossaagan toinen osa – 1940–50-luvun Empire Bay, NY Upean yksityiskohtainen HD-remasteri, elä gangsterin elämää järjestäytyneen rikollisuuden kulta-ajalla. Sotasankari Vito Scaletta sekaantuu mafiaan yrittäessään maksaa isänsä velat. Vito yrittää Joe-kaverinsa rinnalla todistaa arvonsa ja kiipeää perheen arvoasteikossa yhä suurempia, arvokkaampia ja vakavampia rikoksia suorittamalla. Kulta-ajan draama: Kuuluisien mafialeffojen inspiroima, sukella Mafiassa gangsterien vangitsevaan elämään. Empire Bay, NY: Toisen maailmansodan jälkeinen Empire Bay (NY) on kaupunki täynnä mahdollisuuksia. Järjestäytynyt rikollisuus kasvaa siellä sodan jälkeisen Amerikan kukoistavan teollisuuden lomassa. Täysi ja remasteroitu suosikki: Koe Mafia II:n rikosdraama ensimmäistä kertaa yhdessä paketissa ja upeilla HD-grafiikoilla esitettynä. Omista Mafia II: Definitive Edition avataksesi Viton nahkatakin ja auton Mafia- ja Mafia III -pelien Definitive Editioneihin.