Lulu's Temple
Lulu’s Temple haastaa sinut tutkimaan syvää ja pelottavaa pyramidia, joka on täynnä vaarallisia vihollisia, ansoja ja mysteerejä. Pelaa uteliaana arkeologina, joka typeryyttään vangitsee itsensä temppelin sisälle kompasteltuaan sinne. Käytä voimakasta asettasi tuhotaksesi elävät kuolleet ja taskulamppuasi valaistaksesi tietäsi eteenpäin. Ominaisuudet: * Pelottava egyptiläinen seikkailu täynnä pimeydessä vaanivia eläviä kuolleita. * Mielenkiintoinen valomekaniikka, joka rohkaisee pelaajaa etenemään varovaisesti ja tekemään älykkäitä päätöksiä. * Jännittävää ampumistoimintaa, jossa veri lentää ja gore on läsnä. * Retrohenkinen ääniraita kokeellisella egyptiläisellä vivahteella. * Salaperäinen kultainen scarab-seuralainen. * Uhkaava jättiläinen syvällä pyramidin sisällä, vartioimassa sen salaisuuksia.