Lucid Cycle
Matkaa ainutlaatuisten ja kiehtovien kuvien läpi jotka yhdessä muodostavat syvemmän, abstraktin narratiivin! Unella on kyky kuljettaa meidät upeisiin, arvoitukselliseen paikkoihin, jotka joskus ovat arvaamattomia tai jopa pelottavia. Lucid Cycle keskittyy unien yleisten käsitteiden ja kokemusten tutkailuun. Vastaasi saattaa tulla esimerkiksi maisemaan sijoittuvien pulmien ratkaisua tai alati muuttuvan maiseman läpi matkustamista ilman selvää päämäärää. Joskus löydämme itsemme tutusta paikasta vieraiden ihmisten kanssa — tai toisinpäin — mutta onko tällä kaikella jokin suurempi tarkoitus? Ensimmäisen persoonan näkökulmasta kerrotussa Lucid Cyclessa sinä olet unelmoija, joka uneksiessaan kokee todentuntuisia mutta lyhyitä tilanteita. Yritä ymmärtää niistä jokaista matkustaaksesi seuraavaan kohtaukseen. Sinun täytyy ehkä löytää piilotettu esine, hypätä tasolta toiselle tai palata takaisin päästäksesi eteenpäin. Yksikään näistä kuvista ei ole samanlainen, mutta yhdessä ne rakentavat suuremman tarinan.