Love FMV
TEN DATES Ten Dates on jatko-osa interaktiiviselle romanttiselle komediasarjalle Five Dates. Misha, lontoolainen milleniaali, joka etsii sitä vaikeasti tavoiteltavaa henkilökohtaista yhteyttä, yllyttää parhaan ystävänsä Ryanin mukaan pikadeittitapahtumaan hänen kanssaan. Kummallakin on omat viisi potentiaalista kumppania, ja Mishan ja Ryanin on kerättävä rohkeutta ja käytettävä charmia, jotta he pääsevät treffeille villisti erilaisten persoonallisuuksien kanssa. FIVE DATES Vinny, lontoolainen milleniaali, liittyi deittisovellukseen ensimmäistä kertaa asuessaan karanteenissa koronaviruspandemian aikana. Vinnyllä on viisi potentiaalista naiskumppania, ja hänen on kerättävä rohkeutensa lähteäkseen videotreffeille aivan erilaisten persoonien kanssa. Pääosissa näyttelevät Mandip Gill (Doctor Who) ja Georgia Hirst (Viikingit).