Lost Ember
Tämä henkeäsalpaavan kaunis maailma kätkee sisäänsä menneisyyden salaisuudet, jotka sinun ja kumppanisi on selvitettävä. Lost Ember on tutkimiseen keskittyvä seikkailupeli, jossa pääset pelaamaan kohtaaminasi eläiminä ja tutkimaan maailmaa uusista näkökulmista. Päähahmonasi on susi, jolla on rinnallaan päättäväinen kumppani. Tehtävänäsi on selvittää uskollisuudesta, epätoivosta ja petoksesta kertova tarina, joka johti kokonaisen maailman romahtamiseen. Henkikumppanisi, jäänne muinaisesta sivilisaatiosta, opastaa sinua matkallasi halki luonnon valtaaman maailman. Yhteisellä matkallanne löydätte eri puolilta maailmaa muistoja, jotka valottavat aiempaa elämääsi ja auttavat ymmärtämään, mitä sinulle ja kumppanillesi oikein on tapahtunut. Sinulla on kyky ottaa hallintaan mikä tahansa maailmaa asuttava eläin, ja tämä auttaa sinua tutkimaan maailmaa eri näkökulmista. Se onkin tarpeen, jotta löydät kätkettyjä salaisuuksia ja paikkoja, jotka liittyvät tavalla tai toisella sivilisaation romahdukseen ja pitävät sisällään tärkeitä muistoja.