Loretta
Kun järjen ääni vaimenee, hirviöt ottavat vallan Loretta on kotirouva. Walter on kirjailija. New Yorkin loisteesta etelän rapistuvalle maatilalle 1940-luvulla päätynyt pariskunta ei ole edennyt elämässä: rahahuolet vaivaavat, ja parisuhdekin natisee liitoksissaan. Mutta kun Loretta saa tietää miehensä uskottomuudesta ja tämän ottamasta henkivakuutuksesta, Lorettan mielessä alkaa muotoutua julma suunnitelma. Sinä päätät, kuinka pitkälle Loretta suunnitelmansa vie. Ryhdy Lorettan rikoskumppaniksi tämän selvitellessä itse luomaansa painajaista. Käy monta etenemisvaihtoehtoa sisältäviä keskusteluja paikallisten kanssa, keksi parhaat työkalut liian uteliaiden naapurien hiljentämiseen, toivu petetyn rakkauden aiheuttamasta katkeruudesta ja päätä, miten Lorettan tarina päättyy. Kestätkö kohtalon kolhut pystypäin ja jatkatko elämääsi – vai kostatko niille, jotka tekivät sinulle vääryyttä? PELIN OMINAISUUDET Moneen suuntaan polveilevan tarinan ja useiden vaihtoehtoisten loppujen ansiosta pelillä on uudelleenpeluuarvoa. Päätä Lorettan kohtalosta ja tutustu päätöstesi mahdollisiin lopputuloksiin. Kumman puolelle asetut tarinassa, jossa ei ole sankareita? Tutustu monipuoliseen hahmokaartiin ja ota selvää, haluavatko he auttaa vai estellä Lorettaa. Solmi hataria liittoumia tai sysää vanhat ystävät otollisella hetkellä tylysti syrjään häijyn tarinan edetessä. Ratkaise vaikeita pulmia, uppoudu Lorettan kirjavaan menneisyyteen ja ota selvää, kuinka pitkälle hän voi epätoivoissaan mennä yrittäessään saada elämäänsä taas hallintaansa. Film noir -elokuvista innostuksensa saanut Loretta on myös kunnianosoitus kauhukertomusten mestareille, kuten Andrew Wyethille, Stephen Kingille, Vladimir Nabokoville ja Alfred Hitchcockille.