Let's! Revolution!
Aloita vallankumous pelissä Let’s! Revolution!, joka on rogueliten ja pulmapelin sekoitus, joka rakentaa Miinaharavan klassisten sääntöjen pohjalle proseduraalisesti luoduilla sokkeloilla ja vuoropohjaisella taktikoinnilla. Lähde tappavaan piiloleikkiin ja jahtaa julmaa kuningasta ympäri Beebomin lumoavaa maata. Koettele ongelmanratkontakykyjäsi, kun käännät laattoja voittaaksesi tappavat viholliset ja löytääksesi voimakkaita esineitä ja kykyjä. Vältele kuningasta hännysteleviä tappavia kätyreitä tai kukista ne strategisessa vuoropohjaisessa taistelussa. Voit varustautua matkan varrella yli 100 esineellä ja kyvyllä ennen kuin kohtaat itse kuninkaan viimeisessä välienselvittelyssä Beebom Cityssä. Sukella Beebomin kauniisti kuvitettuun ja käsin animoituun maailmaan tässä palkitun animaatiotalo BUCKin esikoispelissä. Antfoodin musiikki ja äänisuunnittelu herättää Beebomin henkiin eloisalla äänimaailmalla. Sankarit Valitse sankari kuudesta ainutlaatuisesta luokasta, joista jokaisella on omat pelityylinsä ja kykynsä, esimerkiksi: Charger on voimanpesä, joka pystyy tekemään tuhovoimaisia hyökkäyksiä mutta joutuu ryntäämään piilotettuihin laattoihin kerätäkseen energiaa. Shadow käyttää kavalia esineitä, kuten savupommeja ja unitikkoja, voittaakseen viholliset viekkaudella ja taidolla. Oracle on hahmotustaikuuden mestari, joka tuo lisää tietoa sokkeloissa navigoimiseen huippulogiikalla ja teleportaatiolla. Avainominaisuudet TAPAA IHMISIÄ: Kohtaat monipuolisen valikoiman ikimuistoisia hahmoja aina kuninkaasta ja hänen kätyreistään matkalla tapaamiisi kauppiaisiin, jotka ilmeikäs animaatio ja nokkava dialogi herättävät henkiin. HELPPOA PELAAMISTA: Sano hyvästit väsyttäville laskemille ja epämääräisille todennäköisyyksille. Lautapelien innoittama mekaniikka pitää keskiössä kykyjen ja strategisen pelaamisen oppimisen. SYVYYTTÄ PELIIN: Jokaiselle luokalle on avattavissa 5 NG+-vaikeustasoa, joten huippupelaajat voivat laittaa kykynsä todelliselle koetukselle. TAI RENTOA MENOA: Pidä taukoa haasteista helpolla vaikeustasolla, joka on täydellinen rennommille pelaajille tai niille, jotka haluavat kaataa monarkian omassa tahdissaan.