Liity urhean Sir Lootalotin seuraan hänen eeppisellä retkellään tässä pikku seikkailussa. Tutustu ja taistele tiesi neljään tyrmään, jotka ovat täynnä vaarallisia ansoja, hankalia pulmia ja maagisia esineitä. Selviydy kaikista neljästä tyrmästä avaamalla uusia kykyjä ja esineitä, jotka auttavat Sir Lootalotia voittamaan vihollisena. Knightin'+ on klassinen seikkailupeli, joka on saanut inspiraationsa monista 90-luvun upeista suosikkipelistä. Ominaisuudet: * Klassinen seikkailupeli * Kieli-poskella-juoni (jota ei pidä millään muotoa ottaa vakavasti) * Tyylikkäät pikselitaidegrafiikat * Tarttuva alkuperäinen ääniraita seikkailun aikana!