Kill The Bad Guy
Ansaitsevatko kaikki toisen tilaisuuden? Voiko rikoksia koskaan antaa anteeksi? Monet tavallisina tallaajina esiintyvät sotarikolliset, entiset mafian jäsenet ja muut kriminaalit sopeutuvat ympäristöönsä päästyään vapaalle jalalle murhien ja vielä pahempien laittomuuksien jälkeen. Kunnes sinä saavut paikalle pilaamaan heidän ilonsa. Osana salaista ja salaperäistä yhteisöä, jonka jäsenet ovat vannoneet puhdistavansa maailman pahoista ihmisistä, on sinun vastuullasi jakaa oikeutta verisimmällä mahdollisella tavalla käyttäen arvaamatonta toimintatapaasi hyödyksesi. Jäljitä rikollisia, ole armoton, suunnittele etukäteen ja eliminoi pahikset yksi kerrallaan, mutta lavasta samalla rikollisten kuolemat onnettomuuksiksi. Jokaisella tasolla saat tilaisuuden muussata ja tuhota rikollisen käyttämällä eri aseita ja ansoja. Sinun on varmistettava, että hän päätyy väärään paikkaan oikeaan aikaan. Tässä nerokkaassa pulmapelissä fysiikan lait ovat tärkeä osa toimintaa, ja sinun on pidettävä pääsi kylmänä ja oltava ovela. Älä anna armoa metsästäessäsi kriminaaleja! “Meitä ei ole olemassa, kunnes tehtäväsi on suoritettu. Jos epäonnistut, olet ainoa syypää, emmekä myönnä tuntevamme sinua.” Ominaisuudet JÄLJITÄ KOHDETTASI 60:llä toinen toistaan alkuperäisemmällä tasolla ja avaa 6 täysin kahjoa bonustasoa. KÄYTÄ MIELIKUVITUSTASI napatessasi kriminaaleja yksi kerrallaan. Toimi sopivalla hetkellä ja verta säästelemättä! KYLVÄ KUOLEMAA ja käytä apunasi kaikkia mahdollisia ansoja. Sabotoi ajoneuvoja, valmista jokapäiväisistä esineistä kuolettavia aseita tai yhdistele erilaisia elementtejä luodaksesi uusia. KULJE VARJOISSA huomiota herättämättä. Kamerat, jalankulkijat, poliisit ja rikollisten henkivartijat eivät saa epäillä aikeitasi. Kuolemien on näytettävä kaikille ainoastaan valitettavilta vahingoilta, eikä miltään muulta. KOKEILE AINA VAIN UUDELLEEN ja hyödynnä pelin uudelleenpelaamistoimintoa. Saa huipputulos, suorita sivutehtävät, löydä uusia tapoja tuhota pahikset ja opi murhaamaan taidokkaammin. ESITTELE tappotaitojasi ja saavutuksiasi kavereillesi ja todista olevasi maailman paras oikeuden jakaja.