Jitsu Squad
Tämä on tarina legendaarisesta kätketystä Kusanagi-kivestä ja sitä etsivistä sotureista. Voimakkaan demonin sielun sisältävä Kusanagi-kivi voi antaa jumalallisia voimia niille, jotka sen herättävät. Paha velho Origami on kutsunut muinaiset ​​soturit luokseen ja kironnut heidät löytääkseen kiven hänen puolestaan. Hero, Baby, Jazz ja Aros ovat yhdessä Jitsu Squad! Hallitse koko Jitsu Squadia yksinpelissä tai pelaa jopa neljän ihmisen kanssa kotisohvaltasi käsin. Valitsemalla Tag team -tilan voit pelata paikallisesti yhden ystävän kanssa, jolloin jokainen pelaaja valitsee kaksi hahmoa!