InnerSpace
Inversen viimeiset päivät ovat koittaneet. Sinun pitää auttaa Arkeologia löytämään viimeiset muistot ennen kuin ne katoavat iäksi. Lennä ikiaikaisilla taivailla ja hylätyissä valtamerissä etsimässä tämän hiipuvan valtakunnan, sen kuolleiden sivilisaatioiden ja siinä yhä vaeltavien jumalten kadonnutta historiaa. InnerSpace on tutkimis- ja lentelypeli, joka sijoittuu Inversen maailmaan, missä planeetat ovat kääntyneet nurinkurin ja painovoima vetää ylös eikä alas. InnerSpace alkoi opiskelukaverusten projektina ja kehittyi onnistuneeksi Kickstarter-kampanjaksi vuonna 2014. Vuosien kehitystyön jälkeen PolyKnight toivottaa sinut ylpeänä tervetulleeksi Inverseen. Sisäinen matka on matkoista suurin.