I and Me
Jos olisi toinen minä, joka tarkkailisi minua katsojan näkökulmasta. Miten suhtautuisin toiseen minääni? Miten tulisin toimeen toisen minäni kanssa? I and Me on tasohyppelypeli. Peliä pelataan ohjaamalla kahta kissaa samanaikaisesti. Nämä kaksi hahmoa toimivat täysin samoin. Sinun täytyy hallita kumpaakin samanaikaisesti ja saada ne toimimaan koordinoidusti yhdessä, jotta voit pelata seikkailun loppuun. Peli jakaantuu neljään osaan, jotka perustuvat neljään vuodenaikaan, joissa on yhteensä 92 tasoa. Joskus sinun on ajateltava huolellisesti, ja joissakin kohdissa sinun tarvitsee olla joustava. Pelin ääniraita on hyvin rauhoittava, ja siinä on orkesteri- ja pianomusiikkia. Jokaisella vuodenajalla on oma tyylinsä.