HyperDot
HyperDot on minimalistinen videopeli. Tässä mestariteoksessa on yksi sääntö: väistä kaikkea. Väistele vihollisia ja testaa taitojasi kampanjatilan yli 100 kokeilupelissä, voita ystäväsi moninpelien taisteluissa tai rakenna mukautettuja haasteita kenttäeditorilla.